Proxectos
Embarcas?
Concello de Cabanas 2020
Proxecto de dinamización comunitaria durante o confinamento con base no acompañamento emocional. O covid-19 embarcounos nunha viaxe sen planificación, co mar en calma e con outros plans de navegación, pero fomos valentes e acompañámonos nesa travesía. Neste programa facilitáronselle ás familias unha serie de ferramentas e propostas socio-educativas para levar a cabo coas crianzas durante os meses de pandemia.
Pílulas formativas para educar en igualdade
Oficina para a Igualdade de Xénero da UDC, 2021-actualidade
Levamos a cabo diferentes accións formativas dentro do Plan de Formación en Igualdade (PFOIX) da Oficina de Igualdade de Xénero da Universidade de Coruña:
- Claves para educar en igualdade desde unha perspectiva interseccional e previr a violencia de xénero
- A mirada violeta
- Comunicar en igualdade
O patio conta
ANPA Río de Va do CEIPP Os Casais, 2022
Proxecto de construción de relacións e espazos de xogo inclusivos, diversos e libres de estereotipos de xénero. Tratouse de distintas actividade de fomento da igualdade na que se buscou a implicación de toda a comunidade educativa para analizar o papel dos xogos e xoguetes no uso do espazo e establecemento de relacións, co fin de favorecer unha convivencia máis respetuosa e igualitaria e dotar tanto ás familias coma o profesorado de ferramentas para unha mellora na coeducación.
Formación en Mediación Escolar
IES David Buján 2022, IES Ferrol Vello 2022, IES Laxeiro 2022
Formación a equipas de mediación escolar dentro do contexto educativo. Que é a mediación, as súas fases e as habilidades socioemocionais para levalas a cabo son as bases desta formación que facilitamos para profesorado e alumnado de educación secundaria, co fin de fomentar relacións de botrato e mellorar a convivencia e ambiente no centro de ensino.
Formación Promoción da Equidade de Xénero con enfoque de dereitos
Asemblea de Cooperación pola Paz, 2022
Actividade de formación dirixida fundamentalmente a profesorado de educación secundaria para abordar a promoción da equidade de xénero con enfoque de Dereitos. Esta formación pretendía concienciar e aumentar a reflexión crítica do profesorado para que desenvolvan ferramentas prácticas, capacidades cognitivas e concienciadoras e aprendizaxes significativas para a transformación social positiva partindo do nivel local cara o global valorando o rol do profesorado como axente transformador e, ademais, multiplicador destes cambios.
Sexo con-sentido
Concello de Mugardos 2021, Concello de San Sadurniño, 2022.
Programa realizado en grupos de 1º e 2º da ESO, no que se aborda a sexualidade dun xeito integral, tratando aspectos coma o coñecemento dos corpos sexuados, a coeducación emocional, as identidades e orientacións sexuais, as expresións de xénero, a comunicación afectiva e o establecemento de límites, a prevencións das violencias e as relacións de risco, etc. Trabállase baixo o prisma da diversidade, a igualdade e o fomento do botrato.
Entre Todxs
Concello de Pontedeume e Concello de Cabanas, 2020-2022
Programa de acompañamento emocional á mocidade. Trátase de intervencións individualizadas para acompañar á mocidade creando espazos de botrato e crecemento persoal, co obxectivo de identificar e derivar posíbeis situacións que precisan acompañamento individualizado, con base na terapia familiar sistémica e na educación emocional cunha perspectiva holística da persoa.
Algo entre Nós
Por 365 días de respecto e igualdade. Xunta de Galicia 2020-actualidade.
AlgoEntreNós é un programa que facilita que o profesorado de secundaria dinamice cinco sesións de titorías onde o alumnado terá que superar cinco retos. Desenvólvese a través dunha plataforma interactiva que alberga recursos e materiais centrados na prevención da violencia machista no contexto das relacións afectivas heterosexuais de adolescentes.
algoentrenos.gal
Convivencia e botrato
Concello de Sigüeiro, 2022, IES Canido 2022.
Obradoiros en aula que buscan mellorar a convivencia a través de dinámicas lúdicas e prácticas de habilidades socioemocionais, que perseguen o autocoñecemento e a conexión grupal como a mellor fórmula de proveer ao grupo para a abordaxe de posibles conflictos e o fomento de relacións igualitarias e de botrato.